lördag 5 januari 2013

Drömmar eller...


Nu skulle man ju kunna tro att det är jag som ligger här i någon av hängmattorna men så är inte fallet! Jag har lånat bilden från bror Martins facebook, och ja det är han som ligger längst bort med mössa på huvudet... Fotot är från någon av alla hans resor och jag tänkte att den skulle symbolisera hur han har det precis nu! Pratade med honom på Skype igår och han sa att han låg i hängmattan, så... 
Nu undrar ni alla om jag är avundsjuk!? Nja, eller ja lite kanske... Jag har varit utomlands 3 ggr i mitt liv och senast var 1991... Jag börjar ärligt talat bli lite sugen, men mycket mer än så är det inte! :) Eftersom vi rullat in på 2013 så börjar facebook göra mig påmind om att det är vårt år i år... Vårt år att fylla 40 år... Sa till far idag att jag önskar mig pengar till en resa, så lite avundsjuk är jag nog! :)  

Men så har vi haft det så här gôtt idag; 








Bor vi bra eller vad!? :)

kram Linda 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar