lördag 26 januari 2013

Här hör jag hemma!

Dagen började inget bra i ärlighetens namn... Jag blev lämnad ensam, vilket inte är min grej alls! Hamnade apatisk i soffan... Men som tur är jobbar min hjärna på högtryck i alla lägen (tur i detta läge , men fasligt irriterande i andra!) Hur som helst fick den mig att inse att jag hade tid för hästar och min ridkompis Elin var inte sen att haka på. När sedan hästarnas ägare Jessica också var med på noterna så byttes dagens apati mot underbar ridning! 
Jag tog mig alltså upp till Ösjönäs och red igen! Det är bara såå underbart! Det är inte mycket som går upp emot det kan jag lova! Två hästar var skodda och broddade och jag fick äran att lära känna Minning! Ett underbart sto som visade sin egen vilja! :) 



Kolla in fårskinnssadeln! Som att rida barbacka fast med stigbyglar! 
 Nu blir det filmmys med grabbarna! Ha en härlig kväll!
kram Linda 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar